(為什麼擺她勒?因為 我 喜 歡  )

或許年紀 或許工作 或許大環境都會迫使我們低下頭 去看看現在最真實的世界 和腳下的一片廝殺混亂阿虞我詐你死我活踏著他人的鮮血前進 不可拒絕不可阻擋的加入此種紊亂的局勢 因為天生下來 就是局中人沒得選擇的選擇 只能在夾縫中 尋自己的開心 完成他人嗤之以鼻的無知幼稚卻對個人有無比尋常意義的夢
日子一天天過 一秒秒的倒數總不能每天都愁眉苦臉愁雲慘霧害怕顫抖的過著 或是隨波逐流的忘嘞自己的靈魂 那真是無比可憐的境界 能擁有的只是靈魂 

我期許自己 在煩忙吵雜車水馬龍的生活中我還保有我自己 保有最珍貴的思想 保有最不可替代的靈魂 我還活著 我還活著 我還開心的活著 

沒有什麼遠大的志向 沒有多大世界因我改變進步的志願只希冀 我能達成人生中 希望的狀態 夢寐以求的小小念頭 平凡的我 也是有想要完成的目標 只是要一直打氣 因為我是個膽小行事的孩子 一直自我鼓勵 因為我知道 當自己的念頭想法不改變他人親人朋友給我再多的建議和祝福包圍擁抱 我還是我 能推自己向前走的 也只有自己嘞 

除了自己 願愛我的人 健康快樂 擁有你們 是我的幸福 給我一個可貴的機會受到愛的包圍 願我愛的人 開心生活 認識你們 是我的幸運 給我一個微小的機會讓我的愛擁抱

天上的父 請賜我有無比的勇氣去完成 請賜我有智慧去辨別眼前的一切 請保有我的靈魂 能夠不害怕不畏懼看清眼前的生活以您如在陽光灑落下吹彿過清新草原的風 溫暖我的心 清晰我的眼 願您的美好 成就每個小我
 
這也不是什麼勵志文 只是想對自己說說話讓靈魂透透氣 原來我還活著 我還活著 
我有靈魂思想的活著 看著 過著開心的冒泡或苦的難以忍受或心酸酸難過或張大嘴大笑的感受著 我的每一天每一秒秒秒 我的人生 就是要像彩虹一樣 炫爛的過著 怎麼樣? 嘲笑 我早已不在意 我要彩虹般 炫目的過著 我的生活 my life 青春最後的掙扎 最後的耍賴幼稚 試圖要抓住 那種心中的美好
 



 GOOD FOR EARS!~

Jennifer Lopez     Brave
 
It's a new day, new day, and it's evident
You must have been heaven-sent
Sometimes we should be hesitant, but I'm not at all
Just feelin more confident
Just using my common sense
Just trust in it, I'm lovin it

I can't refuse an offer so benevolent
Can't assume he's gon' use me
And after he'll never call again
Don't be afraid, don't be afraid
This is your day, this is your day

[Chorus]
It's time to be brave
Say I'm not afraid, not anymore
I used to be cold, now the temperature's changed
It just ain't the same
I'm not afraid, i'm not afraid
Cus I've become brave
As the light of day straight into a cave
To show me the way, that I might be saved
Now I'm turning the page
Thanks to the power of love I can love
Because I am brave

I am brave, I am brave

I heard him say this thing moving too fast for him
It's a feelin I was straddeling
Foolishly adamant, but It's all in his eyes
Really wish he would let me in
Cus the same way I'm scared of him
I'm scared of being hurt again

It's time to let go, let go of your heart
It's time for a brand new start
Never know, we might never part
Baby don't be afraid, don't be afraid
This is your day, this is your day

[Chorus]

I wouldn't take back anything that I've gone through (no)
I pray for strength for anything that I'm gonna do
Whether joy, or it's pain, I'm still okay (I, I'm still okay)
I'm a be alright cause I'm not afraid
No, I am brave (brave)

[Chorus]

I am brave 


ps.keep in mind , i love you ,guys!!    And you? 
     i know , i'm be loved!!! hohoho > x <

    L O V E  Y O U.
 



  LUNA




朝向夢想的路 或許很漫長 很困惑很難受 自己都不禁會問自己 人生為什麼要這麼堅持的辛苦的過著 一路上 少不了磨難和挑戰 對自己對別人都是 到最後又會懷疑起自己 是否擁有那樣的機會 和無比的勇氣去完成 去走上這條路 夢想的路

arrow
arrow
    全站熱搜

    lunaluna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()